Comfy outfit w wide legs;

Canon EOS 6D + Canon 50/1.4.



Ett till inlägg från igår kommer lastat, då Noel hjälpte mig att ta lite outfitbilder efter vi poddat klart (avsnittet finns nu ute där poddar finns!). Var dock jäkligt svårt att visa mina nya byxor på ett bra sätt iom livsbreda typ. Men de är mitt favoritplagg just nu så kommer ju synas här fler gånger! De är i alla fall från Monki och i övrigt hade jag på mig sweatshirt från Weekday, kappa från Weekday, skor från Din Sko, halsduk från Ginatricot och örhängen från H&M tror jag. Och om någon undrar har jag på läpparna ett liquid lipstick i gamla Melted chocolate-serien från Too Faced.


Ha en fin fredag nu!








Outfit from yesterday. My new trousers that I love a LOT from Monki, sweatshirt from Weekday, coat from Weekday, shoes from Din Sko, scarf from Gina Tricot, earrings from H&M I think and liquid lipstick from the old Melted chocolate series from Too Faced. Have a nice Friday!