Electronic Fusion;

Hoppas er helg har varit bra! Själv jobbade jag dygn i fredags och i lördags dj'ade jag och Caroline på Brewhouse! Det var grymma projektet Arrangörer Utan Hinder som hade elektroklubb och det var SÅ fett. Feta dj's, ljus, ljud och kul folk! Och för att vara ca 1,5 år sedan vi lirade sist så gick det faktiskt riktigt bra. Folk var väldigt cute som dansade mycket, jublade och applåderade <3 Vi måste verkligen försöka fixa fler gig snart alltså. Vilken superkväll!
 
Igår tog jag det mest lugnt, handlade och hade ångest. Till råga på det blev min två veckors spruckna laptop-skärm svart. Jag orkar inte. Kan ju låta som en inte så viktig grej men är det för mig just nu. Behöver verkligen datorn för att kunna fixa med fotojobb som är en viktig fokuspunkt mer än någonsin just nu. Jag bara måste kunna sysselsätta mig. Kul tripp det blir till Macforum imorgon för att kolla pris och om de kan hjälpa mig föra över svinviktiga saker till min externa hårddisk jag annars är extremt noga med att lägga över grejer till. Nu handlar det om en endaste mapp -galet frustrerande. Så kommer med andra ord inte kunna uppdatera bloggen som jag vill framöver, åtminstone inte med foton med systemkameran.
 
 
Blandad helg med andra ord. Kan ni inte berätta något kul eller fint?