One pic;

 Godkväll! Hittade denna lista hos Flora häromdagen. En har väl gjort denna ett par gånger men en tänker ju olika varje gång!

 

 

En bild från en plats jag älskar:

Karlskrona skärgård. Alltid.

 

En bild från en tillfälle då jag kände mig snygg:

Förra våren när jag hade vårpremiär med min veganska skinnjacka och kände mig b0ssig.
 

 

En bild från då jag kände mig glad:

När jag firade min födelsedag två dagar i december. Var så himla fint bara.

 


En bild på en bra dag i mitt liv:

När jag i slutet av Oktober var i min hemby och var hos farmor på ålderdomshemmet i 6h <3

 

En bild på någon jag beundrar: 

Min kompis Emelie jag känt i typ 13-14 år och som efter utbildningar, kurser och styrelseuppdrag bestände sig för att bli förskolechef. Förskolechef innan 30, fatta vad coolt?! Hon är den mest drivna jag känner.

 

En bild på min favoritplats hemma:

Sängen ofc!

 

 

En bild på någon jag tycker om:

Min kompis Josefine i Umeå. Ska kanske åka och besöka henne för första gången i Mars, alternativt senare i vår. Längtar! Typ den klokaste och finaste 19-åringen jag vet. 

 

 

En bild på en favoritpryl:

 

Mina hörlurar. Förser mig med så mycket fint och vettigt och stänger ute bröliga snubbar i kollektivtrafiken.

 

En bild på ett oförglömligt ögonblick:

När jag och Caroline åkte linbana i Barcelona. Topp 5 coolaste upplevelserna pga så jäkla vackert.

 


En bild på en stolt stund:

När jag testfotade Seinabo Sey för Rockfoto för snart 2 år sedan och det gick himla bra trots lite nerver.

 

Bild på något random:

Denna byggnad en tvärgata från Avenyn. Tänker att den andas lite Berlin?
 


En bild på när jag var ledsen:

Kontrasterna när jag var hos föräldrarna och vi dagen efter midsommardagen (tror jag) badade och solade men sorg inuti.

 

En bild på några du älskar:

Mina fantastiskt fina, roliga, kloka och gulliga föräldrar såklart. Kan göra allt för dem.

 


En bild på något gott:

Kolapajen på St Agnes är HIMMELEN.

 

En bild från när jag var liten:

Glad och pepp typ 9-årig Madeleine påväg till ett av mina älskade scoutläger. Vet inte om klänning var så bra val dock?

 

En bild på mig i en annan stil:

Hur ofta har ni inte sett bilder på mig när jag var punkare haha? Kanske inte denma dock, med syntetdreads som var populärt bland crustpunkarna (de som ej hade riktiga dreads) i Karlskrona där runt 05-06. Och mitt gamla smeknamn samt någon inplastad autograf på kepsen.

 


En favoritaktivitet:

Ligga i föräldrarnas TV-soffa i timmar.

 

 

 

 

 One pic list borrowed from Flora. Try the Google translator in the sidemenu!