Venus, dots and lines;
Vet ni vad? Idag ringde jag en tatueringsstudio och ska tatuera mig på tisdag!!! Är SÅ peppad, dels för det var längesedan jag gjorde något nytt och det kommer bli så himla fint. Och känslosamt. Ni får såklart se när det är gjort! Utan vetskap om detta infall fotade jag (eller min kompis, gu måste köpa nytt stativ) för några veckor sedan av de tatueringar jag har hittills. Har fått prioritera bort detta inlägg dock men idag blir det ju perfekt! Idag har jag 5 st kan en säga och här är dem (och alla är hemmagjorda av vänner):


Min allra första blev SÅKLART venus-symbolen för lite mindre än 3 år sedan. Tycker rent estetiskt att den är snyggare än feministsymbolen med näven och älskade tanken på att ha en riktigt stor cirkel. Så jäkla fin.


Denna är jag mest pepp på att förklara även om folk inte frågar iom att det är ett internskämt bland vänner haha. Vi är alltså flera som har liknande! Tekopp med sugrör pga många med funktionsvariation dricker med sugrör. Eh japp, as simple as that! Innan skeptiska kommentarer får jag väl säga att bland vännerna finns personer med tolkningsföreträde ok.

Triangel som betyder eld och är mitt stjärnteckens (skytt) element av luft, eld, vatten och jord. Liten koppling till att jag känner lite för naturreligionen Wicca.

Några prickar och en rektangel som står för inget alls. Är idag inte jättenöjd med dem, speciellt inte rektangeln som gjordes över tre failade prickar, så ska försöka fylla i den mer eller något.

Och avsnlutningsvis min senaste, från förra våren, som min kompis Hanna gjorde med stick and poke! Det är en hjärna med ett suddgummi som är en hyllning till min absoluta favoritfilm Eternal Sunshine of The Spotless Mind.




Det var det och på tisdag blir det en till, hurra! Dock typiskt mig att få en ny idé när jag har typ 5 gamla idéer på lager haha. Men jag måste göra denna nu känner jag.








My tattoos so far, before I get a new one on Tuesday!! I'm SO excited! Try the Google translator in the sidmenu to read more about them.