En himla bra gårdag i Götet.
Vilken far&flyg-dag det var igår.
Vid 14-tiden traskade vi hemifrån och vi var hemma igen strax efter 22.



Vi gick till denna fina butik som ligger i närheten av Haga.
Där finns nog allt man behöver för att äta och leva som en engelsman.
När jag flyttar till Göteborg nästa höst kommer jag nog bli stamkund där he he.
Vi köpte varsin underbar körsbärsläsk.
(vi måste dit igen.)




Han är så himla fin. puss.




Jag köpte denna på Andra Långgatans Skivhandel.




Och de här för cirkus trehundratjugo kronor på Movieline.




Efter vi hade ätit vår favorit-sushi på vår favorit-sushirestaurang Super Sushi,
åkte vi spårvagn hem till min storasyster och umgicks lite med henne och P.
Vi satt i hennes mysiga kök, drack te, åt kex med ost
och hade en mysig gothisk julskiva igång i bakgrunden.
Jag älskar att vara hemma hos syster.




Efter en stund begav vi oss till kvarterskrogen Sejdeln där det var musik-quiz...




...och hyfsat mycket party! Det var väldans skoj.




Jag och babe inhandlade lite godis på Hemköp påväg hem,
sedan kröp vi ner i sängen och tittade på alltid lika underbara Virgin Suicides.
#1 - anna

Vilka fina bilder!

jag tycker om den frisyr du har nu. Jag har faktiskt blivit inspirerad av den och tänker klippa mig kortare.

#2 - Sister Disco

sv till anna:

Åh tack. Vad himla glad jag blir!

#3 - PP

Kinks LPn på bilden är ju asgrym, har samma i min skivback..



god fortsättning