Händelserik och dansant pubafton.
Yeah, inte ett enda inlägg igår. Skitdåligt, samtidigt som jag var upptagen med pizza, bildredigering och ommöblering av en hörna i mitt rum. (bilder kommer senare)

Det blev en riktigt bra kväll i lördags! Två vänner kom hem till mig på förfest som innehöll både fotokrig, allsång till Aqua och doft av sunkig hemmagjort vin (i was sober). Det var galet. Galet kul. Precis som sist.
Min snälla papi skjutsade oss till bussen vid 22-tiden. På bussen bekantade vi oss med ett gäng högljudda fjortisar som vi sedan skådade på en strippstång med några okända killar. Jeez.

Jag och Natali tokdansade oss flåsande på ena puben och snackade med ett gäng suspekta killar. Vi fick för oss tillslut att de tänkte droga oss. Tankar kan lätt flyga iväg, men vem vet? Med några fulla och glada skinheads vid vår sida traskade vi sakta men säkert bort till pub nr 2. Dans önskade jag och dans blev det! Natali och jag ägde kan man väl säga. Både strippstången och golvet, host.

Kvällen fortsatte med mycket dans, öl- och vattenkrig, liten början på tjejslagsmål, snyltande från kompisars snabbmat, massa dans och regn-ångest. Jag vet inte hur jag ska beskriva kvällen, mer än att den blev lyckad. Väldigt händelserik, men fortfarande otroligt lyckad. Natali och M följde med hem och trötta somnade vi strax innan 04:30-tiden efter en långsam tåskav-promenad från bussen.

När vi hade vaknat mös vi till frukost, filmer och popcorn. Underbart. Tack hörrni.



(bilder från min förfest)

































#1 - Anonym

RÅBALLA PICS! åhåhåhå.

#2 - Sister Disco

sv till colaburk:

thank ya very much!

#3 - Max

HAHA MEH JÄMT MIN URINGNING SOM SPÖKAR

tack för en wunderbar kväll skitis<3

#4 - Hannan

Oh, du är så söööt! :*

Kom ner till Malmö på fredag och dansa med mig till 60-tals musik på klubben Retro, 60-tals kväll där då! puss på söt!

#5 - Sister Disco

sv till Max:

haha klart, den är ju en del av sällskapet!

tack själv, underbara skitunge :*

#6 - Sister Disco

sv till Hannan:

tack, du också hjärtat :*

åh. jag kollade faktiskt tågbiljett nyss om jag ska vara ärlig, men de vart dyra :/ har de 60-talskväll andra datum?

I REALLY WANT TO.