Stockholm, dag 5;
söndagen och dagen efter Popagandas avslut var en väldigt långsam dag. svanken min var död efter väldig märklig fotohållning i två dagar, fötterna trötta liksom hela kroppen. men jag åkte in till centrum i alla fall.


hamnade mittemot tjusigaste damen jag sett och var tvungen att fråga om jag fick fota henne. vi berömde varandras läppstift och hon skulle se senaste Woody Allen-filmen på bio.

åkte till Gamla Stan.

fotade ju den där Mona, sedan gick vi hit på Katarina Bangata. detta blev nog min favoritgata.


och favoritcafé än så länge.

träffade på denna tjej som jag blev internetvän med för flera flera år sedan när hon klädde sig lite mer som Mona. kände inte igen henne först haha. men det var fint.

sedan åt jag pizza med Rebecca innan jag åkte och fotade Makthaverskan på Göta Källaren åt Festivalrykten.






some photos from my fifth day in Stockholm. I was SO tired in head and body after Popaganda but I had the photoshoot with my friend, had coffee at a lovely café and then photographed a Swedish band.


#1 - rebecka

vilken fabulös donna på första bilden! <33

Svar: eller hur! tjusigast i stan!
Sister Disco