Edinburgh, day 2 part 1;
Här kommer bilder från min andra dag i Edinburgh, alltså förra lördagen. Jag får faktiskt dela upp dagen i hela 3 delar pga sjukt mycket bilder haha. Så här kommer enbart bilder från finaste Arthur's Seat som jag och Jennifer promenerade uppför!


Jennifer skrev att hon skulle kunna göra en bildserie med folk i orkanvindar. Jag skulle kunna göra en då jag antingen smygfotar henne eller placerar ut henne någonstans lol.



Ja herrejösses, kommentarer är nästan överflödiga. Jag vet inte hur många gånger vi wow och åh'ade oss och halvskrek om hur fint det var haha. Topp 5 finaste ögonblicken i mitt liv, helt seriöst.



Edinburgh dag 1.





Here's photos of my second day in Edinburgh, last Saturday. I actually had to split the day in three parts due to a LOT of pictures haha. So here's only from beautiful Arthur's Seat I and Jennifer walked up to! Top 5 most lovely moments in my life, for real.


Edinburgh day 1.
#1 - Daniella 🌙

Vad fint!

#2 - Jennifer

puss!! <3!