Week 2, 8 pics;
Jag tänkte vi skulle kika på lite vad jag hade för mig förra veckan. Hände inte supermycket men ändå!


Förra tisdagen var jag på SKAM-quiz på Aktionsverket Kulturarena med ett par vänner och ca 600 andra pers. Även om mitt lag inte vann (konstigt nog) var det så sjukt jäkla roligt! Helt plötsligt kändes det som en hade femtielva nya kompisar en både jublade, skrattade, dansade och sjöng med precis samtidigt. Dödsfint! Efter quizet gick några av oss och tog ett par öl på Brewers på samma gata och jag var klädd såhär som ni vet.

En annan dag gick jag fullkomligt lös på Lush och inhandlade ansiktsmask, scrub för både kropp och läppar, body lotion och serum. Så ett svinvarmt bad med badbomb jag fått av min roomie Ellie var givet!

Någon annan dag var det storm i Göteborg och jag orkade därför inte åka för att handla så gick till kiosken 10 sek bort för att köpa majs och nachochips för en enkel nachosallad! Fy fasen vad gott alltså.



Resten av veckan gick jag på dejt och assistentjobbade på annan ort. Hoppas ni hade en fin vecka trots eventuellt väderkaos!





Last week in 8 photos! SKAM quiz with like 600 people and beers afterwards, spa time in the bathroom with a lot of new products from Lush and another day I made an awesome nacho salad. The rest of the week I was on a date and then was assistant working in another city!