Edinburgh, day 2 part 2;
Här kommer del 2 av lördagen i Edinburgh:


När jag och Jennifer hade kommit ner från Arthur's Seat promenerade vi runt i Gamla stan och funderade lite på vart vi skulle kunna hitta ett veganvänligt café, tills hon kom på Circus Café så dit gick vi. Det ligger på 8 St. Mary's Street.

Definitivt topp 5 mysigaste innergårdarna och uteserveringarna jag varit på!

Vi fikade på kaffe och sjukaste veganska chokladkakan i mitt liv. I alla fall när det gäller storlek, men den var jättegod också! Herrejösses, ni ser ju.

Titta gullig!!!!!!! Hon började alltid fnissa såhär efter några sekunder när jag fotade henne haha.

Vi promenerade av oss fikan och med sikte upp mot slottet. Där borta ser ni Arthur's Seat!

Denna jäkla magiska stad alltså. Jennifer pekade ut en massa byggnader och sådant som en äkta guide.

Vi gick in i mysiga Old Town Book ShopVictoria Street där jag köpte en bok och lite vykort. Ni får se dem snart!




Sedan hade vi picknick åt dödsgod middag på kvällen, men det blir ett annat inlägg!



Edinburgh dag 2, del 1.
Edinburgh dag 1.





 Day 2 part 2 in Edinburgh, last Saturday. Vegan cake and coffee, walking around, bookshop and so on. Then vi had a picnic and ate amazing dinner in the evening, but I'll show you that in another post!

Edinburgh day 2, part 1.
Edinburgh day 1.