Karlskrona, day 8;
Den 30 juni åkte jag, mina föräldrar, min syster och hennes man in till Karlskrona centrum.

Efter lite besök i diverse affärer så gick vi och kollade runt vart vi ville äta och det blev Toscana. De här två alltså, mina föräldrar <3

Min veganpizza blev väldigt god trots ingen ost.

Efter middagen bestämde vi oss för att ost, kex och vinkväll var en perfekt grej för kvällen så vi handlade massa grejer i en mataffär och åkte sedan hemåt!

<3

Och så hade vi en väldigt mysig kväll framför TV'n helt enkelt.




Karlskrona, dag 7.
→ Karlskrona, dag 6.
→ Karlskrona, dag 4.
→ Karlskrona, dag 3.
→ Karlskrona, dag 2.
→ Karlskrona, dag 1.



Day 8 in Karlskrona, June 30th. Some shopping, restaurant food and a cozy evening with biscuits, cheese and wine.
Karlskrona, day 7.
→ Karlskrona, day 6.
→ Karlskrona, day 4.
→ Karlskrona, day 3.
→ Karlskrona, day 2.
→ Karlskrona, day 1.