Barcelona, day 4;
Väldigt sent inlägg men jag har umgåtts med min farmor exakt hela dagen! Hon har ganska nyss flyttat till ett äldreboende så jag har fått se hennes superduperfina nya lägenhet där. Seriöst mycket finare än typ alla mina enrummare jag tidigare bott i i Göteborg haha. Men jag har tagit lite kort idag så det får ni se en annan gång! Nu tänkte jag visa lite från fjärde dagen i Barcelona i September!


Ja jag vet, mycket gatukonst i dessa inlägg haha MEN HUR GULLIGT?!

När vi vaknat denna dag gick vi till ekoaffären GopalVia Laietana och en kiosk för att köpa lite saker till frukostpicknick. Och titta, Barca har svinbra egna gångvägar för rullstol! Så vi armbågade oss fram mellan barnvagnsföräldrar på dem hehe. Gör sådana här i Sverige, snälla.


Och vi gick till vår vanliga gamla plats på stranden <33333

Rån, choklad, veganost, choklad, kakor, juice, rismjölk och öl hehe.

HAHA! Där satt vi och åt frukost, jag plaskade lite i havet och så drack vi x antal öl och åstadkom den roligaste dagsfyllan någonsin :))))) Helt klart vår bästa stund under resan. Ganska spännande upplevelse också att gå tillbaka till hostellet vimmelkantiga förbi andra som slutat jobbet haha.

Vi fixade till oss, gjorde femtioelva snaps och gick sedan till Sub Rosa igen. Minns faktiskt inte vart vi käkade denna dag? Fotade uppenbarligen inte det.

Jag drack mitt livs första Strawberry Daiqiri i alla fall vilket var gottttt.

Bild 69375 med Caroline + drink under denna resa haha. Men så fin ju!

Och där hängde vi och pratade, drack ett par drinkar, avärdade jobbiga snubbar och hade det fint innan vi gick hemåt ändå ganska tidigt. Ytterst rolig och fin dag!




→ Barcelona, dag 3.
→ Barcelona, dag 2.

→ Barcelona, dag 1.



Day 4 in Barcelona with picnick and (many) beers on the beach and later some cocktails at lovely Sub Rosa again (can't remember where we ate though). Such a fun and wonderful day!