Karlskrona, day 5;
Dags att fortsätta beta av när jag var nere i Karlskrona i slutet av Oktober! Min 5:e dag såg ut såhär:


Farmor skulle fylla år den 2 November (+ min bror) men då var ju inte jag och min bror kvar så vi firade henne på lördagen strax innan. Jag och bror hade åkt iväg och köpt massa småsaker vi stoppade i en kartong som present! Älskar sådana presenter, vilket hon också gjorde.


Vi var ju då på ålderdomshemmet och efter paketöppning gick vi bort till en stor hang out-lokal där vi dukade upp massa fika vi hade med oss. Titta vad fin <333

ALLTSÅ! Detta var nog precis efter jag filmat henne och bror i Snapchat med rävfilter och hon skrattade tills hon grät när hon fick se haha.

Senare på eftermiddagen sa vi hejdå till farmor och åkte hemåt för TV-häng, finöl och så firade vi bror lite också i förskott då han fyller år på samma dag haha. Av mig fick han två böcker, bl.a. Kristian Gidlunds 'I kroppen min' som han tydligen velat läsa. Ni kan kalla mig tankeläsare!




Blir mycket inlägg med farmor haha, men tror ni fattar. Känns viktigare än någonsin att hänga med henne så mycket som möjligt nu när hon fyllt 90 liksom. Inlägget efter detta kommer vara födelsedagsfirande nummer två med henne :))))


Karlskrona, dag 3 & 4.
Karlskrona, dag 1 & 2.





My fifth day in Karlskrona in the end of October. We celebrated my grandma at the old folks home a couple of days early since me and my brother wouldn't be home on the actual day. And in the evening we also celebrated my brother a bit since they have birthday on the same day haha.

→ Karlskrona, day 3 & 4.
→ Karlskrona, day 1 & 2.