London, day 5;
alltså gud, förlåt mig. jag har ju inte visat er alla London-bilderna än, men jag har haft lite annat att stå i på sistone som ni kanske vet. men här kommer i alla fall den femte dagen, 4 augusti:



after eight och Skins i sängen efter frukost är helt okej.


sedan åkte jag och Klara till stan för att fixa lite smågrejer till henne.
hej snygg street art.


<3


vi åkte hem och gjorde oss i ordning. på med favoritläppstiftet och favoritklänningen!


vi skulle nämligen iväg på födelsedagsfirande! här är fina spexiga Moa.


trottoarfest!


snygg-Mimi.


efter en stunds trottoarhäng för att vi väntade på att Mimi's pub skulle stänga, gick vi mot tunnelbanan. min första tunnelbanetur i London! inte särskilt spännande dock.


Klara & jag!


efter diverse kissepauser och gps'ande så hittade vi till denna lite gömda pub. minns inte vad den hette dock. jag och några av de andra satt i soffan till stängning, men det var sjukt trevligt. trots fort musik och sliskiga män.


jag och Klara åkte lite knäppa vägar och jag tog skorna i handen och så gick vi hemåt.


flera nya människor, så det var en väldigt bra sista festkväll i London tycker jag allt.
klicka här, här, här och här för att se tidigare dagar.




my god, forgive me. I haven't shown you all my London pictures yet, but I've had other things to think about lately as you may know. but anyway here's the fifth day, August 4. many new people, so I think it was a great last party day in London.
click here, here, here and here to read about previous days.